Comunicat: Aturada de país i vaga general

7 de novembre de 2017

El Consell Comarcal del Ripollès no pot restar indiferent a l’anul·lació, per part de les autoritats de l’Estat espanyol, de les institucions legítimes de Catalunya. Així mateix, condemna fermament i amb tota convicció l’empresonament per causes polítiques del vicepresident i els set consellers del govern democràtic de Catalunya. A més, exigeix l’alliberament dels deu presos polítics, incloent-hi els presidents d’Òmnium Cultural i l’Assemblea Nacional Catalana.

Vista la situació excepcional que viu el país, fins i tot amb una part del govern legítim a l’exili, el Consell Comarcal del Ripollès dóna suport als actes emmarcats dins l’Aturada de país de dimecres, 8 de novembre.

Al mateix temps, i arran de l’adhesió de la major part de la plantilla a la convocatòria de vaga general, suspèn l’atenció al públic. Únicament es garantiran els serveis mínims establerts per la Generalitat de Catalunya en matèria de transport i menjador escolar d’Educació infantil i d’Educació primària.

Compartiu-ho amb: