Consum

Portada » Consum
2consum

Informar, orientar i formar les persones consumidores, les empreses i els establiments sobre temes de consum i assessorar-los en la resolució de possibles conflictes són les funcions principals de l’Oficina de consum del Ripollès. Això també inclou tramitar consultes, reclamacions, queixes i denúncies de consum mitjançant els sistemes de resolució de conflictes legalment previstos (mediació i arbitratge de consum).

L’Oficina de Consum està en funcionament des del 1985 i porta a terme tasques d’informació i assessorament a consumidors amb les següents funcions:

  • Atenció al públic, informació, atenció a consultes, reclamacions i denúncies en àmbit de consum
  • Mediació: tramitació de reclamacions i de les mediacions que se’n derivin
  • Arbitratge: trasllat de la sol·licitud a la Junta Arbitral que correspongui i actuació com a secretaris de Junta.
  • Foment de la Mediació i l’Arbitratge, foment adhesió d’empreses de la Comarca a la Junta Arbitral de Consum de Catalunya (JACC)

La Informació, formació i educació en consum  es du a terme a través de L’Escola de Consum de Catalunya.

Oficina mòbil de consum

El consell comarcal també ofereix tots aquests serveis d’atenció al consumidor de forma descentralitzada, en dies determinats, als ajuntaments de Campdevànol, Camprodon, Ribes de Freser i Sant Joan de les Abadesses. l servei s’ofereix dins l’horari d’atenció al públic de cada ajuntament a les dates indicades a continuació:

AJUNTAMENT DE CAMPDEVÀNOL
· 25 de gener
· 22 de març
· 24 de maig
· 19 de juliol
· 25 d’octubre
· 13 de desembre
 
 
AJUNTAMENT DE CAMPRODON
· 11 de gener
· 8 de març
· 5 de juliol
· 11 d’octubre
AJUNTAMENT DE SANT JOAN DE LES ABADESSES
· 8 de febrer
· 12 d’abril
· 13 de setembre
· 8 de novembre
 
 
AJUNTAMENT DE RIBES DE FRESER
· 22 de febrer
· 26 d’abril
· 21 de juny
· 27 de setembre
· 22 de novembre

Contacteu amb nosaltres

Oficina de Consum

  • Consell Comarcal del Ripollès

        Persones de contacte: Sandra Castillo i Carles Sánchez

Dimarts d’12 a 15h i de 16 a 19h. Divendres de 8 a 15h

Horari d’estiu: Dilluns de 8h a 11h, dimarts de 12 a 15h i els divendres de 8h a 15h

Telèfon: 972 70 32 11 – ext. 227

               

Oficina mòbil de Consum

  • El servei es presta de forma itinerant als ajuntaments. Consulteu-ne aquí el calendari.

 

Compartiu-ho amb:Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someonePrint this page