Preguntes freqüents sobre les targetes menjador

Portada » Ensenyament » Preguntes freqüents sobre les targetes menjador
targetes moneder menjador escolar

1. El datàfon em mostra un error: Codi Error 104. Què vol dir?
És un error de classificació de comerç i vol dir que no és un comerç d’alimentació. Per tant no es pot procedir amb la compra.

2. Puc treure els diners del saldo a un caixer?
No, l’ús de les targetes és exclusivament per compres de productes bàsics en establiments d’alimentació.

3. Fins quan puc utilitzar la targeta?
Les targetes tenen un període de caducitat d’un any, per tant, podeu gastar-ne el saldo durant tot aquest període.

4. Quan es faci la recàrrega, el saldo ha de ser 0?
No, el saldo és acumulable a les properes recàrregues que es facin.

5. He exhaurit el saldo de la targeta. La puc llençar?
No, es recarregarà automàticament quan es perllongui l’estat d’alarma.

6. Tinc una incidència durant el pagament que no apareix a aquesta llista, què puc fer?
Truqueu a l’atenció al client de CaixaBank al 900 404 090. Quan us demanin el DNI, faciliteu el codi que apareix davant de la targeta i que comença per DEXXXXX.

7. M’és impossible contactar amb CaixaBank. Què puc fer?
CaixaBank és qui més us podrà solucionar les incidències. Tot i així, envieu un missatge a ensenyament@ripolles.cat amb l’assumpte INCIDÈNCIA TARGETA BECA MENJADOR, indiqueu-hi el codi de targeta, l’hora de l’operació i el municipi on s’ha produït la incidència i intentarem buscar-hi una solució.

Més informació

Per saber-ne més sobre les targetes moneder per als beneficiaris d’ajuts socioeconòmics de menjador escolar, consulteu la notícia sobre la seva distribució:

📰 El Consell Comarcal del Ripollès comença a distribuir les targetes moneder per als estudiants amb beca menjador

Compartiu-ho amb:Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someonePrint this page