Entrevistes de 15 minuts per promocionar el Ripollès en un workshop de l’Agència Catalana de Turisme

24 de maig de 2011

Aquest mes de maig la promoció turística del Ripollès de la mà del Consorci Ripollès Desenvolupament no s'ha aturat. Després de passar pels mercats més importants de Barcelona per promocionar el producte i els atractius turístics autòctons, el dijous passat es va participar al 2n Workshop Interclubs de l'Agència Catalana de Turisme al Palau de Congressos de Barcelona. A través d'entrevistes de 15 minuts, dues tècniques de l'Àrea de Turisme del Consorci van donar a conèixer els atractius del Ripollès a una vintena d'empreses de serveis, allotjaments, intermediaris i altres entitats amb qui poder establir una col·laboració.

El Workshop Interclubs és una plataforma de negoci, networking i comercialització que ofereix i organitza l’Agència Catalana de Turisme (ACT) pels membres dels Clubs de Producte. L'ACT té segmentada l'oferta turística de Catalunya en Clubs de Producte: Club de Turisme Actiu-Natura, Club de Turisme Cultural, Club de Turisme Gastronòmic, Club de Turisme de Golf i Club de Turisme de Salut i Benestar).

L'Àrea de Turisme del Consorci Ripollès Desenvolupament és membre del Club Actiu-Natura, i membre del Club Cultura, a través del Pla de Dinamització de Producte Turístic Terra de Comtes i Abats. Dues tècniques de turisme del Ripollès representants de cadascun d'aquests clubs va participar en el workshop, que va donar l'oportunitat de fer entrevistes de 15 minuts amb diverses empreses de serveis, allotjaments, intermediaris i entitats especialitzades en productes que són membres dels Clubs de Producte de l’ACT.

El Consorci Ripollès Desenvolupament va mantenir 18 entrevistes amb representants de La Ruta del Cister, Catalunya Bus Turístic, Petits Grans Hotels de Catalunya, Agència Catalana de Joventut (Xanascat), Naut Viajes S.L, entre d'altres.

Aquestes entrevistes són una oportunitat única per donar a conèixer l’oferta especialitzada del Ripollès als membres de la resta dels Clubs de Producte. Són un inici de col·laboració i de generació d'acords i convenis per tal d'incentivar noves oportunitats de negoci, estimular la creació de producte i facilitar el networking.

L'ACT té més de 400 membres als clubs de producte, 130 dels quals van assistir en aquesta trobada professional on es van dur a terme més de 1.500 entrevistes en un sol matí.

 

Més informació: Nota de premsa del Consorci Ripollès Desenvolupament

Compartiu-ho amb: