Curs de manipulació d’aliments al Consell Comarcal

6 de juny de 2011

Després de detectar algunes demandes sobre aquest tipus de formació, el Servei de Joventut del Consell Comarcal del Ripollès ha organitzat un curs sobre la manipulació d’aliments. Es farà el proper divendres 17 de juny a la seu del Consell Comarcal del Ripollès i tindrà dues hores de durada, de 18h a 20h.

Està adreçat a tots els monitors/es i directors/es de lleure infantil i junvenil que realitzen o vulguin realitzar tasques en menjadors escolars, casals d’estiu o campaments juvenils on hi hagi servei de menjador o es manipulin aliments. En aquests casos, l’obtenció d’aquesta formació és un requisit obligatori.

El curs es realitza en col·laboració amb el Consorci Ripollès Desenvolupament, per això tots els interessats a fer-lo s’han de dirigir allà a través de correu electrònic aula@ripollesdesenvolupament.com o telèfon, 972 70 44 99.

El preu del curs és de 32 euros per persona i inclou el lliurament d’un diploma que acredita la realització de la formació.

Les inscripcions es poden realitzar fins al 14 de juny.

Compartiu-ho amb: