El consell comarcal reprèn l’atenció presencial amb cita prèvia

Publicat el

oficina atencio ciutadana ripolles

El Consell Comarcal del Ripollès segueix adaptant-se dia a dia a la situació excepcional de pandèmia de covid19 garantint el màxim possible la prestació de tots els serveis a les persones i als municipis. Arran de la millora de les circumstàncies i havent adaptat els espais per garantir les mesures de seguretat pertinents tant per als usuaris com per al personal, a partir de dilluns 25 de maig el consell reprendrà l’atenció presencial a l’Oficina d’atenció ciutadana (OAC).

Tot i així, per accedir a aquesta atenció presencial caldrà sol·licitar cita prèvia. Això es pot fer mitjançant una petit aplicatiu informàtic al qual es pot accedir a través de l’adreça citaprevia.ripolles.cat, o bé trucant al telèfon 972 70 32 11. Per atendre les visites s’ha organitzat un sistema de torns que permet tan sols l’accés d’una persona cada mitja hora. D’aquesta manera es garanteix l’acumulació del mínim de persones a l’espai de l’OAC, que també s’ha dotat de mampares de metacrilat i d’un dispensador de gel hidroalcohòlic. També s’han pres mesures físiques per garantir el compliment de la distància de seguretat davant dels taulells.

Serà obligatori l’ús de mascaretes per totes les persones que accedeixin a l’edifici per dur a terme gestions, un element de protecció del qual caldrà disposar amb antelació.