Preguntes freqüents sobre les targetes menjador

Portada » Ensenyament » Preguntes freqüents sobre les targetes menjador
targetes moneder menjador escolar

Ja tinc la targeta. L’he d’activar?

No, la targeta ja ve activada i preparada per ser utilitzada.

 

Amb quin saldo ve carregada la targeta?

Les targetes venen carregades amb un saldo inicial de 40€. En cas d’allargar-se el tancament dels centres, se us recarregarà automàticament.

 

Quin import puc pagar amb la targeta?

L’import que tingueu disponible a cada moment, si es fa una compra superior donarà un error al datàfon.

 

Com puc saber el saldo que tinc disponible a la targeta?

Podeu consultar el saldo i moviments de manera gratuïta a qualsevol caixer de CaixaBank i mitjançant la web www.moneytopay.com > Altres gestions de la meva targeta > Consulta de saldo i moviments.

 

Si l’import de la compra és superior al saldo disponible, què puc fer?

Demaneu a l’establiment que et fraccioni la compra en 2 pagaments, un del saldo disponible  que podreu pagar amb aquesta targeta i la resta la podeu pagar amb metàl·lic o amb una altra targeta.

 

El datàfon m’ha demanat un PIN i no en tinc cap. Què he de fer?

Premeu directament la tecla verda del datàfon i el pagament es validarà.

 

El datàfon em mostra un error: Codi Error 104. Què vol dir?

És un error de classificació de comerç, vol dir que no és un comerç d’alimentació i per tant no es pot procedir amb la compra.

 

Puc treure els diners del saldo a un caixer?

No, l’ús de les targetes és exclusivament per compres de productes bàsics a qualsevol establiment d’alimentació.

 

Fins quan puc utilitzar la targeta?

Les targetes tenen un període de caducitat d’un any, per tant, podeu gastar-ne el saldo durant tot aquest període.

 

Quan es faci la recàrrega, el saldo ha de ser 0?

No, el saldo és acumulable a les properes recàrregues que es facin.

 

He exhaurit el saldo de la targeta. La puc llençar?

No, es recarregarà automàticament quan es perllongui l’estat d’alarma.

 

Tinc una incidència durant el pagament que no apareix a aquesta llista, què puc fer?

Truqueu a l’atenció al client de CaixaBank al 900 404 090. Quan us demanin el DNI, faciliteu el codi que apareix davant de la targeta i que comença per DEXXXXX

 

M’és impossible contactar amb CaixaBank. Què puc fer?

Ells són qui més us poden ajudar a solucionar les incidències. Però si no us és possible, intentarem buscar una solució. Faciliteu-nos la informació següent: codi de la targeta, hora de l’operació i poble on s’ha produït la incidència, per correu a ensenyament@ripolles.cat. A l’assumpte feu-hi constar “Incidència beca menjador”.

Més informació

Per saber-ne més sobre les targetes moneder per als beneficiaris d’ajuts socioeconòmics de menjador escolar, consulteu la notícia sobre la seva distribució:

📰 El Consell Comarcal del Ripollès comença a distribuir les targetes moneder per als estudiants amb beca menjador

Compartiu-ho amb:Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someonePrint this page