PERQUÈ BEURE SEMPRE ÉS OPCIONAL
  • Si surts de festa…
    • No sentis l’obligació de beure, t’ho pots passar bé igualment  sense consumir alcohol.
    • Per gaudir de la festa, el més important és envoltar-te de bona companyia.
    • Si has de conduir, no beguis. I no deixis que et porti algú que hagi begut.
    • No abandonis mai una persona que es trobi malament a causa de l’alcohol.

Consumir alcohol ha de ser sempre una opció, mai una obligació. Si decideixes fer-ho, recorda que:

  • L’alcohol afecta diferent segons la persona, l’edat, l’estat d’ànim, el context i si es barreja o no amb altres substàncies. Informa’t bé abans de consumir.
  • Si tens previst beure, fes-ho amb l’estómac ple.
  • Si beus, fes-ho al teu ritme, que la pressió de grup no et faci beure més del que vols.
  • Pots alternar begudes amb alcohol i begudes sense alcohol, també pots rebaixar l’alcohol amb altres begudes sense alcohol.
  • Respecta a les persones que han decidit no beure

 

Aigual la teva aliada:

  • T’ajuda a combatre el cansament
  • És esencial pel teu cos
  • Et refresca i t’hidrata durant la nit
  • La pots portar sempre amb tu

NECESSITES AJUDA?

LÍNIA VERDA

900 900 540

Servei d’informació, orientació i atenció personalitzada, per a majors d’edat, sobre drogues.

Salut respon

061

Per a urgències i consultes relacionades amb la salut i les drogues.

112

Per a emergències mèdiques.

Compartiu-ho amb: