PERQUÈ BEURE SEMPRE ÉS OPCIONAL
- Si surts de festa…
- No sentis l’obligació de beure, t’ho pots passar bé igualment sense consumir alcohol.
- Per gaudir de la festa, el més important és envoltar-te de bona companyia.
- Si has de conduir, no beguis. I no deixis que et porti algú que hagi begut.
- No abandonis mai una persona que es trobi malament a causa de l’alcohol.
Consumir alcohol ha de ser sempre una opció, mai una obligació. Si decideixes fer-ho, recorda que:
- L’alcohol afecta diferent segons la persona, l’edat, l’estat d’ànim, el context i si es barreja o no amb altres substàncies. Informa’t bé abans de consumir.
- Si tens previst beure, fes-ho amb l’estómac ple.
- Si beus, fes-ho al teu ritme, que la pressió de grup no et faci beure més del que vols.
- Pots alternar begudes amb alcohol i begudes sense alcohol, també pots rebaixar l’alcohol amb altres begudes sense alcohol.
- Respecta a les persones que han decidit no beure
Aigual la teva aliada:
- T’ajuda a combatre el cansament
- És esencial pel teu cos
- Et refresca i t’hidrata durant la nit
- La pots portar sempre amb tu
NECESSITES AJUDA?
LÍNIA VERDA
900 900 540
Servei d’informació, orientació i atenció personalitzada, per a majors d’edat, sobre drogues.
Salut respon
061
Per a urgències i consultes relacionades amb la salut i les drogues.
112
Per a emergències mèdiques.
Segueix les notícies per RSS